środa, 18 listopada 2015

Pilomax Szampon codzienny do jasnych włosów

Jak wiecie dla mnie szampon ma spełniać dwie funkcje : oczyszczać włosy i nie przetłuszczać ich. Lubię wiele szamponów jak na razie moim ulubieńcem jest Garnier. Przyszła pora na recenzje szamponu z Pilomax'a. 


Co pisze producent : 

Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie. Nadaje gładkość i połysk włosom oraz chroni jasny kolor. Kondycjonuje włosy i skórę głowy. 


Za 200 ml szamponu musimy zapłacić coś koło 20 zł. Myślę , że nie jest to wygórowana cena jak za szampon wart uwagi. Acz kolwiek mój Garnier kosztuje koło 10 zł. 


Bardzo polubiłam się z tym szamponem. Konsystencja tego szamponu jest gęsta która bardzo dobrze się pieni na włosach. Zapach jedynie mi przeszkadza , gdyż jest on bardzo ziołowy. Długo utrzymuje się na włosach co również mi przeszkadza. Szampon sprawił że moje oklapnięte włosy nabrały objętości i stały się mięciutkie. Nie plątał mi włosów. 


Myślę , że jeszcze wrócę do tego szamponu. A wy miałyście ?




6 komentarzy:

  1. Hmm samo opakowanie szamponu jakoś nie kusi do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego szamponu jak i innych z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem interesujący szampon. Muszę sprawdzić, czy są inne rodzaje (głównie do włosów farbowanych).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego szamponu. Szkoda, że ma ziołowy zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty firmy Pilomax. Niestety nie skuszę się na ten szampon, ponieważ moje włosy są ciemne :-)

    OdpowiedzUsuń