piątek, 6 listopada 2015

Przegląd moich perfum #1 - Chanel Coco Noir


Jak wiecie , lub nie wiecie nie jestem ekspertem w opisywaniu zapachów. Dlatego powiem wam moje odczucia co do zapachu i to co ja w nim czuje. 


Nuty zapachowe: grejpfrut, mandarynka, różowy pieprz, bergamotka, pomarańcza, brzoskwinia, ambrette, lilia, orchidea, jaśmin, drewno cedrowe, paczula, piżmo, drewno sandałowe, bób tonka, geranium rosat

Cena produktu za 50 ml - 447 zł

Cena produktu za 100 ml - 641 zł


Trzeba przyznać że perfum do najtańszych nie należy. Ja swój zakupiłam w Holandii za naprawdę dużo niższą cenę. Myślę , że w Polsce ceny tych perfum są zdecydowanie przesadzone dlatego w drogie perfumy zaopatruje się tylko i wyłącznie w innych państwach. 
Wiele o tym perfumie słyszałam , ZŁEGO jak i DOBREGO. Ja kupiłam go tak naprawdę w ciemno gdyż zleciłam zakup bez wcześniejszego wąchania go. Tak wiem ryzykowne. Ale no cóż kaprys kobiecy !

Na pewno nie jest to zapach dla każdego jest on mocny zdecydowany. Można powiedzieć że psikając się nim kobieta nawet w dresie czuje się elegancko. Myślę , że to nie będzie perfum dla młodych dziewczyn. Raczej dla osób które wiedzą czego chcą od życia. Jest on ciężki ale intrygujący. Na pewno na wyjście wieczorne , raczej nie na lato gdyż może być duszący. Ale na sezon jesień / zimna będzie idealny !


Buteleczka jest przepiękna , typowa dla stylu Chanel ale jej piękna głęboka czerń bije na kolana. A co trwałości to nie mam do czego się doczepić. Na skórze czuje go cały dzień. A co do ubrań mój szalik pachnie nim już prawie tydzień. Ubrania po praniu nadal delikatnie pachną tym zapachem. A więc nie mam więcej pytań !











8 komentarzy:

  1. Perfumy Chanel ogółem są specyficzne i chociaż przeszły już do historii, nie każdemu się podobają:) Uwielbiam zapach Chance!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czarny Chanel! Cena jest kosmiczna ale naprawdę cudowny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię perfumy Coco Chanel!:)

    OdpowiedzUsuń