czwartek, 17 grudnia 2015

Dermedic - Antipersp C

Na lato muszę mieć naprawdę dobrze działające antyperspiranty które zablokuje gruczoły potowe na bardzo bardzo długo. Przeważnie wspomagam się tabletkami aby w lato przetrwać gdyż moja potliwość jest bardzo wysoka. Co mnie bardzo denerwuje bo muszę uważać co kupuje. Sięgam raczej po sprawdzone produkty. Ale teraz na okres zimowy postanowiłam po próbować sobie z antyperspirantami. Mój wybór padł na Dermedic - Antipersp C przeznaczony do skóry wrażliwej. 


Bardzo podoba mi się opakowanie produktu. Połączenie różu z bielą i niebieskim idealnie ze sobą współgra. Przez co ładnie wygląda . Co jeszcze mi się bardzo podoba w tym produkcie , że etykiety się nie ścierają wiec do tej pory wygląda nie nagannie. Dobre mocne opakowanie gdyż mój syn tyle razy nim rzucał , gryzł a nic nie pękło więc jestem pod wrażeniem . 


Kulka nie zacina się , nie ma tendencji to wylewania produktu przez co jest bardzo wydajny. Co jeszcze mi się bardzo podoba to , że produkt się nie lepi i nie śmierdzi. Po nałożeniu na skórę w ogóle nie jest wyczuwalny , przez co nie gryzie się z moimi perfumami. Dobrze chroni naszą skórę może nie do 24h ale na spokojnie 6 godzin daje radę. 



Myślę , że za cenę 17 zł mamy przyzwoity produkt może w moim przypadku tylko na zimę ale i tak sięgnę po niego jeszcze nie raz ! 


Za możliwość testowania Dziękuje !








1 komentarz:

  1. Może ten produkt poradziłby coś na moją potliwość :-)

    OdpowiedzUsuń