sobota, 19 grudnia 2015

Perfumy Panthera

 Jakiś czas temu firma TrustedCosmetics wybrała mnie jak i kilka innych dziewczyn do przetestowania perfum Pantera które ufundowała firma edp24. Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą jak i z tymi perfumami. Po dłuższym stosowaniu ich muszę od razu powiedzieć , że nie zachwyciły mnie , ale dlaczego nie podbiły mi serca napisałam poniżej. 



Kategoria zapachu: cytrusowa
Nuty zapachowe: 
Nuty górne (Nuta Głowy): Grejfrut, Kwiat Jabłoni, Zielona Herbata 
Nuty środkowe (Nuta Serca): Biały Fiołek, Konwalia, Jaśmin 
Nuty dolne (Nuta Bazy): Cedr, Drzewo Sandałowe, Mech Dębowy


Produkt przychodzi do nas zapakowany w zwykłe kartonowe opakowanie. Po wysunięci naszym oczom ukazuje się szklany flakon ze złotą zakrętką. Pierwsze co rzuca nam się w oczy to duża pantera na opakowaniu. Ma to nawiązywać do nazwy ale mi tak średnio się to podoba. Aplikator perfum zacina się , gdy psikamy na nadgarstek to zaraz cała podłoga jest w tym produkcie. 



Nie podoba mi się to , że zapach ulatnia się już po 30 minutach od aplikacji i w ogóle ani ja ani mój facet go już nie czujemy. Na ubraniach również nie utrzymuje się dłużej niż godziny. Co do zapachu nie mogę się doczepić jest fajny lekko owocowy ale więcej nut jednak jest kwiatowych. Bardziej na wiosnę niż zimę.




Na pewno ich nie kupię bo ich cena naprawdę jest wysoka jak na tak słaby perfum. Ja nie polecam , a wy testowaliście ? Jak wrażenia ?


Za możliwość testowania Dziękuje !




3 komentarze:

  1. mam te perfumy jeszcze ich nie używam, zapach mi średnio pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również załapałam się do testów tej perfumki, ale takie cytrusowe zapachy to nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń