środa, 16 grudnia 2015

Przegląd moich perfum #2 - Avon Cherish



Pozwól rozkwitnąć swojej kobiecości wraz z delikatnym aromatem kwiatów wiśni, szlachetnością piżma i ciepłem kremowych nut drzewnych. 

Kategoria: kwiatowo - owocowo - drzewna

Nuty zapachowe: kwiaty wiśni, piżmo, kremowe drewno sandałowe. 


Za 50 ml trzeba zapłacić 40 zł myślę , że ta cera nie jest wygórowana , ale wiem , że więcej bym nie dała. Myślę , że warto kupić je na promocji lub w zestawach. 


Dawno mnie tutaj nie było , ale to tylko dla tego , że nie mam w co rąk wsadzić. Coraz bliżej święta , a ja jestem ze wszystkim coraz dalej ! Ale nie o tym dzisiaj mowa … tylko o perfumach Avon Cherish.

Zapach nie jest idealnie mój. Ale mimo wszystko mnie zachwycił. Gdy przeglądałam katalog już jakiś czas temu ukazała mi się nowość reklamowana przez przyjaciółki ! Po przeczytaniu nut zapachowych postanowiłam wypróbować. Czy się zawiodłam ? Nie , ale nie zachwycił mnie na tyle , żebym go odkupiła. 


Perfumy są raczej wiosenne. Są świeże i lekkie , na pewno idealne na dzień , nie koniecznie nadadzą się na dzień. Niestety perfum nie jest trwały zaraz znika , dlatego jest to perfum do torebki. Po godzinie trzeba poprawić .

Co do flakonika jest naprawdę uroczy. Idealnie wygląda na toaletce … ale i tak najczęściej ląduje w torebce. Na pewno nie sięgnę po nie więcej , ale te co mam zużyję. Nie żałuje ich zakupu. 



6 komentarzy:

  1. Nie miałam ich, ale zapach znam i nie moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się, że zainteresowałby mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa perfumka. Jakoś nie mam chęci na jej zakup. Cena jak na moją kieszeń jest dość wysoka :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że zapach tak krótko się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu. Kiedyś lubiłam perfumy Avon - Perceive i Pur Blanca.

    OdpowiedzUsuń