wtorek, 29 grudnia 2015

Tisane , Balsam do paznokci

Święta , święta i po .... świętach ! Jak ten czas leci , zaraz wkroczymy w Nowy Rok. Dawno mnie tutaj nie było , ale działo się tyle fantastycznych rzeczy , że nie miałam czasu na blogowanie. Ale nadrabiam zaległości. 


OD PRODUCENTA KILKA SŁÓW :

Kosmetyk naturalny, przeznaczony do pielęgnacji paznokci.
Działanie:
- wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie,
- stymuluje wzrost silnych paznokci,
- odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk,
- wygładza skórki otaczające paznokcie.
Wskazania:
- paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się,
- paznokcie wysuszone, matowe,
- paznokcie zniszczone przez stosowanie zmywacza i lakieru,
- skórki uszkodzone przez manicure.
Balsam wcierać w płytki paznokci szczególnie u nasady i otaczający je naskórek.


SKŁAD :

Aqua, Petrolatum, Cera Alba, Ricinus Communis Oil, Isopropyl Myristate, Propylene Glikol, Polyglyceryl - 3 - Distearate, Gliceryl Stearate, Olea Europaea Oil, Cetyl Alcohol, Equisetum arvense & Anethum Graveolens & Silybum Marianum extract , Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Cholesterol, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Beta - Carotene, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Cinnamyl Alcohol, Eugenol, Geraniol, Hydroxyisohexyl - 3 - Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellal, Limonene, Alpha Isomethyl Ionone, Perfume.


Od wakacji na moich paznokciach noszę cały czas hybrydy. Przez co paznokcie mam twarde i piękne. Skórki zadbane. Ale  okresie świątecznym postawiłam zdecydowanie , że ściągnę je na jakiś czas aby przetestować właśnie ten kosmetyk. Moje paznokcie po ściągnięciu hybrydy stały się łamliwe , i zaczęły się rozdwajać. Skórki również zaczęły mi się haczyć. A więc miałam wyzwanie dla tego kosmetyku. Czy podołał ? Nie mam niestety zdjęć przed i po gdyż w ogóle o tym nie pomyślałam. Musicie uwierzyć mi na słowo. 


Stosowałam ten produkt regularnie przez około 2 tygodnie. I w opakowaniu mam jeszcze trochę ponad połowę. Kosmetyk jest dosyć tłustawy , ale szybko wchłania się i można normalnie pracować. Moje skórki stały się zadbane. Paznokcie stały się twarde i przestały się łamać. Co jeszcze zauważyłam co bardzo mnie ucieszyło to te , że moje skórki były dobrze nawilżone. 



CHCECIE KONKURS ? 



4 komentarze:

  1. Jeżeli mi zdziałam na moich paznokciach takie cuda, to musze go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i na moich skórkach sprawdził się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i również mnie zachwycił :-)

    OdpowiedzUsuń