czwartek, 21 stycznia 2016

Fitomed - Balsam ziołowy do ciała


OPIS PRODUCENTA :

Składniki bioaktywne: wyciąg z lukrecji, nostrzyka, rumianku, prawoślazu, szałwi, witamina E, d - pantenol.
Właściwości: naturalna alantoina zawarta w nostrzyku i prawoślazie znacznie poprawia chłonność preparatu. Balsam dobrze rozsmarowuje się, nie pozostawia białych smug i nie daje uczucia lepkości.
Działanie: nawilżające, regenerujące. Regularne stosowanie balsamu ujędrnia skórę. Naskórek nabiera ładnego połysku, jest gładki i jedwabisty w dotyku.
Fitomed poleca: dla skóry skłonnej do wysuszania się i łuszczenia, oraz do skóry wrażliwej. Skuteczny w łagodzeniu objawów nadmiernej ekspozycji słonecznej.

SKŁAD : 

Aqua, Glicyrrhiza Glabra Officinalis Root Extract, Melilotus Officinalis Extrakt, Althaea Officinalis roqt Extract, Salvia Althaea Officinalis roqt Extract, Lecithine, Ethylhexyl Stearate, Mineral Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Vitis Vinitera Seed Oil, Glycerin, Trilaureth-4-Phosphate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Sodium Carbomer, Parfum, Phenoxyethanol-(and)Ethylhexylglycerin.



Balsam bardzo chciałam wypróbować , zachęcona bardzo dobrymi recenzjami. Z racji tego , że wole masła do ciała , rzadko kiedy w moim domu pojawia się tego typu produkt. Ale z racji tego , że wyjeżdżałam wiele przez święta i sylwester postanowiłam , że będzie to lepsze rozwiązanie. 


Jestem oczarowana tym balsamem. Z racji tego , że przez zimę moja skóra staje się sucha a nawet bardzo sucha potrzebuje dogłębnego nawilżenia. Ten balsam dał radę , moja skóra przez dłuższy czas pozostawała nawilżona. Po dłuższym stosowaniu muszę przyznać , że balsam ładnie napiął mi skórę z czego jestem oczywiście zadowolona. Za pojemność 250 ml musimy zapłacić w granicach 15 zł wiec jak za tak dobry produkt myślę , że to niewiele. 

Bardzo przyjemna konsystencja , szybko wchłania się w skórę przez co nie mamy tłustego filmu anie lepiej skóry. Nie musimy długo czekać aby się ubrać. Bo tak jak w moim przypadku ja balsam nakładałam rano i wieczorem. 

Bardzo wydajny odrobina balsamu ładnie nawilża nie trzeba wylewać go na rękę / ciało dużo. 



Za możliwość testowania dziękuje !



4 komentarze:

  1. Nie znam kosmetyków tej marki, ale dobrze, że jesteś zadowolona:) Tej zimy porobiłam takie zapasy balsamów i masełek, że chyba do lata tego nie wykończę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produktu Fitomed, więc na pewno wypróbuję i ten balsam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go wypróbować, bo moja skóra jest teraz strasznie sucha i nic nie pomaga :/

    OdpowiedzUsuń