wtorek, 5 stycznia 2016

Prezenty :)

Na Sylwestra przyjechała do mnie moje chrzestna , z racji tego , że ona jest z zagranicy to oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie poprosiła o kilka drobiazgów do których nie mam dostępu , albo nie ma ich w moim mieście , albo jeśli chodzi o perfumy to są u nas bardzo drogie. Zrobiłam małą zamianę i ja również zakupiłam kosmetyki polskie bo nie miałyśmy za dużo czasu aby chodzić po sklepach. Jeśli jesteście ciekawi co ciocia mi przywiozła to zostańcie ze mną. 

Nic wam o tych kosmetykach jeszcze nie napiszę gdyż nie miałam okazji ich jeszcze testować . 

Perfum Giorgio Armani Acqua di Gioia


Chorowałam na ten zapach już bardzo bardzo długo. Wąchałam go w Sephora już milion razy ale niestety było mi szkoda wywalić ponad 200 zł na 30 ml nie mówiąc już o zakupieniu 100 ml. Udało się te perfumy zdobyć w naprawdę dobrej cenie z czego jestem zadowolona. 

Zestaw Hugo Boss Jour Pour Femme 


W zestawie znajduje się perfum o pojemności 30 ml oraz balsam do ciała. Gdy zobaczyłam kolejny perfum to oniemiałam chyba do końca roku nie kupie sobie nic nowego. Nigdy nie wąchałam tych perfum ale nie boje się gdyż mamy z ciocią podobne gusta. 

Urban Decay Naked Flashed 


Chciałam tą paletkę już od dłuższego czasu , ale nigdy nie miałam okazji sobie jej kupić. W środku znajdziemy róż , rozświetlacz i bronzer. Na pewno pojawi sie jej recenzja w niedalekiej przyszłości. 

Pomadka Annayake odcień 08 


Kolor trochę nie do końca mój ale zobaczymy :) 



Jak widzicie trochę nowości do mnie przybyło. A więc zabieram sie za rozpakowywanie i sprawdzanie czy wszystko trafia w mój gust. Jeśli czegoś używałyście to dajcie znać jak się u was sprawdziło :)









9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak Armani jest piękny. Zakochałam się w nich już dawno temu a teraz w końcu mam je w domku ! Hugo jest fajny acz kolwiek nie umiem się z nim pokochać.

      Usuń
  2. Wow jakie piękne ekskluzywne kosmetyki:) Super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej pomadce♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety ona nie do końca pasuje ...

      Usuń
  4. Zazdroszczę paletki Naked. Mam Naked 2 i z chęcią powiększyłabym swoją kolekcje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo chciałam ją mieć , i teraz po krótkim stosowaniu mam do niej negatywne nastawienie , zobaczymy czy to zmieni się później :)

      Usuń