poniedziałek, 29 lutego 2016

Avon Care - Krem do rąk , skórek i paznokci z olejkiem arganowym

Zimą moje ręce potrzebują bardzo mocnego nawilżenia. Dlatego wszędzie mam pełno kremów do rąk dzisiaj będzie kilka słów o jednym z nich. 
OPIS PRODUCENTA :
Nawilżający krem 3 w 1 do dłoni, skórek i paznokci z olejkiem arganowym, gliceryną i witaminą E. Natychmiast nawilża, nadaje skórze miękkość i poprawia jej wygląd. Witamina E ma działanie antyoksydacyjne. Zwalcza wolne rodniki i przeciwdziała starzeniu się skóry. Gliceryna to substancja zwilżająca pomagająca utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Olejek arganowy wspomaga produkcje kolagenu. Krem nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy. Testowany dermatologicznie.
SKŁAD :

MOJA OPINIA : 
Krem jest przeznaczony do rąk , skórek i paznokci taki 3w1. ma w sobie olejek arganowy i glicerynę. Czy zrobił coś dobrego dla moich rąk ? O tak ! Mam straszne skórki w okół paznokci. Są suche jak wiór przez co łatwo robią się zadziory. Gdy nie mam przy sobie kremu do rąk to jest naprawdę źle. 

Co do kremu jest on zamknięty w plastikowej miękkiej tubie. Stojącej na głowie przez co produkt w miarę używania spływa na sam dół. Ma on bardzo ładną szatę graficzną. Co do składu to nie jest najgorszy ale przecież tutaj chodzi o samo działanie. 

Produkt ładnie i szybko wchłania się w skórę. Nie pozostawia tłustej warstwy. A do tego bardzo dobrze nawilża i to na dłuższy czas. Zauważyłam również znaczną poprawę skórek wokół paznokcia. Nie wiem czy to jego zasługa ale trzeba o tym wspomnieć. 

Myślę , że cena również jest bardzo korzystna gdyż za 100 ml  nie zapłacimy więcej niż 6 zł !

Na pewno jeszcze nie raz kupie !













11 komentarzy:

  1. Nie lubię kremów akurat z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Arganowej wersji nie miałam ale mam bodajże Aloesową (jeśli się nie mylę) u chłopaka i sprawdza się całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aloesowej nie miałam ;) ale na pewno kiedyś trafi w moje ręce ;)

      Usuń
  3. Chyba mam gdzieś ten kremik w zapasach :) Muszę go poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jakoś się on nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam ;) ale każdego skóra potrzebuje czegoś innego ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam te kremiki z Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tej wersji nie lubię...:) Polecam za to wersję kakaową :D

    OdpowiedzUsuń