środa, 24 lutego 2016

Avon Care - Ujędrniający krem do twarzy Kolagen i Elastyna

Krem kupiłam z myślą o mojej mamie ... jednakże po sprawdzeniu składu stwierdziłam , że nie ma tam żadnych mocno odmładzających środków które mogły by mi zaszkodzić. Dlatego też postanowiłam przetestować go sama na sobie. 


OPIS PRODUCENTA : 
Ujędrniający krem do twarzy Kolagen i Elastyna. 


SKŁAD : 
Nie należy do najprzyjemniejszych ale również nie jest najgorszy. Z racji tego , że moja skóra woli bardziej chemiczne składy niż te naturalne postanowiłam dać mu szansę i nie skreślać go ze względu właśnie na skład. 


MOJA OPINIA : 
Za krem musimy zapłacić w granicach 12-15 zł. Myślę , że to dobra cena aż za 100 ml kremu do twarzy ? 

Lubię kremy w takiej formie. Solidny plastik do tego minimalistyczne naklejki w kolorze różu z granatem w postaci nakrętki. Taka forma opakowania jest dobra gdyż widzimy dokładnie ile kremu nam zostaje i możemy zużyć go do samego końca. 

Wracając do kremu jest on bardzo lekki idealny na rano pod makijaż. Ja nakładam go dobre 10 minut przed aplikowaniem podkładu. Wtedy kosmetyk idealnie się wchłonie przez co nie będzie się warzył podkład. 

Kolor kremu jest biały. Minusem tego kremu niestety jest zapach gdyż moim zdaniem jest on zbyt intensywny. 

Produkt jest bardzo wydajny gdyż już niewielka ilość kremu wystarczy aby dobrze pokryć całą twarz oraz dekolt. Krem dobrze nawilża. Z czego się cieszę gdyż moja skóra bardzo potrzebuje dobrego nawilżenia zwłaszcza w okresie zimowym. Mnie nie podrażnił ale jakoś nie zauważyłam również aby ujędrniał skórę. 

Krem nie zrobił mi krzywdy , nie był fenomenalny ale też nie tragiczny. Pewnie więcej po niego już nie sięgnę ale miło mi się go używało. 












10 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamówiłam go tylko i wyłącznie do testów ... też mnie nie kusił w katalogu ale chciałam zaryzykować gdyż kiedyś miałam o nich złe zdanie a nawet bardzo złe jak były w starej wersji ;)

      Usuń
  2. Kosmetyki z Avonu kompletnie mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile osób tyle zdań ;) ja na przykład nie za bardzo lubię Inglota a wiele osób go uwielbia ponad Mac ;)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki z Avonu, ale kremy mnie jakoś nie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze staram się testować nowości dla mnie :) chociaż kilka kremów nieźle dało mi popalić ;)

      Usuń
  4. Niektóre kosmetyki z Avonu lubię ale kremy wole bardziej naturalne składem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja skóra nie lubi naturalnych kremów ani kosmetyków. ;)

      Usuń
  5. Lubię kremiki z tej serii do twarzy z Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka w planach jeszcze przetestować ;)

      Usuń