poniedziałek, 22 lutego 2016

Avon Senses - Peeling do ciała Citrus Zing

Na wstępie pragnę od razu zaznaczyć , że ukarzę się teraz dość dużo recenzji kosmetyków z Avonu gdyż jakiś czas temu złożyłam dość sporę zamówienie aby przetestować trochę kosmetyków. Dlatego jeśli nie lubicie tej firmy to po prostu omińcie te recenzje ;)


OPIS PRODUCENTA 
Peeling do ciała z orzeźwiającą mocą cytrusów pozostawi skórę jedwabiście gładką. Peeling do ciała o pH przyjaznym dla skóry to doskonały sposób na energetyzującą pielęgnację ciała. Dzięki witaminie E skóra staje się gładka i przyjemna w dotyku. Witamina ta jest także ważnym przeciwutleniaczem i chroni organizmi przed destruktywnym działaniem wolnych rodników. Jak stosować? Nałóż małą ilość peelingu na dłoń lub gąbkę i wmasuj delikatnie w skórę. Spłucz dokładnie wodą.

SKŁAD 

MOJA OPINIA 
Nigdy nie miałam styczności z tym peelingiem ani żadnym innym z serii Senses. Z tej serii głownie skupiałam się tylko i wyłącznie na żelach które swoją drogą bardzo lubię i używam nadal. 

Pierwsze co rzuca nam się w oczy to piękna etykietka iście wakacyjna. Co do samego opakowania jest to miękka plastikowa tuba z której łatwo wydobędziemy cały produkt aż do samego końca. Dzięki temu że stoi ona na " głowie " produkt nie zostaje na górze tylko spada na dół. Bardzo lubię tego typu opakowania. Zamykany na tak zwany " klik ". Produkt ma 200 ml pojemności. 

Cena tego produktu w zależności od katalogu w granicach 10-15 zł. 



Co do samego produktu. Konsystencja jak najbardziej na plus. Nie za gęsta nie za rzadka. Nie przelewa nam się przez palce z czego się cieszę bo tego bardzo nie lubię. 

Peeling nie ma dużych drobinek wiec nie do końca sprawdzi się osobą które lubią mocne zdzieraki. To raczej delikatny peeling do całego ciała nie zrobi krzywdy nawet osobą z bardzo wrażliwą skórą. 


Produkt nie dość , że dobrze zdziera naskórek to jeszcze pięknie pachnie oraz myje doskonale. Nie zauważyłam wysuszenia. 

Co do samego zapachu jest idealny. Mocno owocowy ja wyczuwam pomarańcze i cytryny. Mocno odświeżający i pobudzający. 

Na pewno na tym jednym peelingu moja przygoda się nie zakończy gdyż chce poznać wszystkie zapachy. 



6 komentarzy:

  1. Dla mnie zapach tego peelingu jest jak płyn do mycia naczyń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, ale przy najbliższym zamówieniu z Avonu sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) mi się właśnie skończył ;(

      Usuń