piątek, 26 lutego 2016

Lakieromaniaczka #1 - Avon Ocean Blue

Dzisiaj post lakierowy. Dawno już takiego nie było na moim blogu  a to tylko dlatego że przez dłuższy czas robiłam sobie hybrydy. Dzisiaj wracam z normalnym lakierem gdyż muszę sobie trochę odpocząć do hybrydowego i żelowego przyzwyczajenia :)

Dzisiaj na tapetę weźmiemy lakier z Avonu z serii nailwear pro + w odcieniu Ocean Blue.
Każda seria w Avonie różni się od siebie bardzo wieloma aspektami. Są bardziej trwalsze , mniej trwalsze. Łatwiejsze w aplikacji i te mniej. Ja lubię każdą serię chociaż żadna nie trzyma się u mnie dłużej niż 3-4 dni a to tylko i wyłącznie ze względu na tłustą płytkę paznokcia. 
Ten lakier nakładało sie odrobinę ciężko gdyż w pewnych momentach się smużył i nie wyglądało to estetycznie. Ale efekt końcowy mnie zadowala. Co do samego koloru jest piękny trochę morski trochę miętowy no cudooo !
Jedna warstwa nie jest kryjąca. Za to druga pokrywa już ładnie całą płytkę bez prześwitów. Ja zawsze nakładam dwie warstwy więc dla mnie to nie problem  Lakier przez swój pędzelek bardzo dobrze się nakłada i szybko nie trzeba się bawić. Schnie również w tępię zaskakującym gdyż jest to jakieś niecałe 10 minut. 
Lakiery w Avonie nie należą do drogich za 10 ml zapłacimy w okolicach 8 zł ;)











6 komentarzy: