piątek, 19 lutego 2016

Pachnący dom #5 - Baby Powder



OPIS PRODUCENTA : 

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: puder dla niemowląt.


MOJA OPINIA : 

Zapach nie jest do końca mój. Dla mnie jest zdecydowanie za bardzo kwiatowy. I duszący , ale kupuje go natrętnie w formie wosków gdyż mój facet za nim przepada i jak by mógł to palił by go w całym domu! Ale nie ma tak dobrze , ja palę go tylko i wyłącznie w salonie gdyż jest to największa przestrzeń w domu przez co zapach nie jest tak duszący. Czy pachnie to pudrem dla dziecka ? To do końca nie wiem , dla mnie to zapach bardziej białych kwiatów może konwalii połączonych z nutą stokrotek. Nie jest to na pewno wosk dla każdego więc radzę nie kupować od razu dużej świecy nie znając zapachu. 


Zapach dostępny na stronie :

Link do zapachu :

Cena wosku : 8 zł 
Cena Samplera : 10 zł
Cena Małej świecy : 42 zł 
Cena Średniej Świecy : 83 zł 
Cena Dużej Świecy : 98 zł ( obniżka ceny ! )








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz