środa, 24 lutego 2016

Pachnący dom #6 - Pink Dragon Fruit


OPIS PRODUCENTA :
Kwiaty egzotycznej pitai uwodzą tylko w nocy, a smak jej owoców – rozkochuje w sobie od pierwszego spotkania! Smoczy owoc, nazywany też Królową Nocy lub truskawkową gruszką, to podmuch egzotyki i podróż do najbardziej widowiskowych zakątków Ameryki Środkowej. Pyszne, słodkawe owoce zamknięte zostały w formie uroczej, złożonej z różowego wosku świecy, która już w chwilę po rozpaleniu uwodzi tropikalnymi nutami i przywodzi na myśl dalekie, letnie podróże. Relaks, spokój i moc pozytywnych emocji przeżywanych w towarzystwie meksykańskiej Królowej Nocy gwarantowany!

MOJA OPINIA : 
Bardzo polubiłam się z tym zapachem jest owocowy i daje poczucie odświeżenia w pokoju. Po zapaleniu tego zapachu czułam piękny zapach owoców niestety nie do końca jestem w stanie określić jakich i czy to faktycznie smoczy owoc. Natomiast ja jestem na wielki plus gdyż bardzo lubię owocowe zapachy i na pewno na samplerze i woskach się nie skończy ;) już mam w planach dużą świecę do swojej kolekcji. 

ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE : 

LINK DO ZAPACHU : 

CENY : 
Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mała świeca - 42 zł
Średnia świeca - 82 zł
Duża świeca - 98 zł 


2 komentarze:

  1. Ten wosk wygląda ślicznie, taki ładny odcień różu :) ale jak wąchałam na sucho to w sumie nic nie czułam. Muszę kiedyś kupić i zobaczyć, jaki to zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ten wosk pachnie nawet nie odpalony w woreczku ! uwielbiam ten zapach i już złożyłam zamówienie na dużą świeczkę ;)

      Usuń