wtorek, 9 lutego 2016

Tiasne balsam do ust w sztyfcie


Uwielbiam balsamy do ust w sztyfcie ! Są dla mnie wygodniejsze i bardziej higieniczne. Dlatego ten balsam pozostał u mnie i muszę wam powiedzieć , że już prawię go wykończyłam , ale to tylko dla tego , że w zimę mam bardzo przesuszone usta przez co non stop nakładałam go na swoje usta. 


Na noc również nakładam balsam ale bardzo grubą warstwę, gdyż lubię wstać rano i mieć pięknie nawilżone usta gotowe na matową pomadkę. Muszę powiedzieć , że działa !

Zapach nie przeszkadza mi gdyż nie jest tak intensywny. Produkt wyśmienicie nawilża i odżywia usta. Nie są one suche a raczej mięciutkie. Nadaje się do stosowania pod pomadkę przez co matowe pomadki nie wydają się takie suche na ustach i nie podkreślają suchych skórek jeśli takie mamy. 

Ładnie zabezpiecza usta przed wiatrem i mrozem wiec ja jestem na TAK i już zakupiłam kolejne opakowanie ! 




5 komentarzy:

  1. U mnie w aptece są te balsamy do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersji w sztyfcie nigdy nie miałam. Tą w słoiczku mam ale czeka jeszcze na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze sprawdził się u mnie ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń