środa, 3 lutego 2016

Tisane Balsamik do ust dla dzieci


Jak już pisałam w poprzednim poście balsam w słoiczku ten bestselerowy oddałam teściowej tak ten właśnie z przeznaczeniem dla dzieci powędrował do dziewczynki która również ma / miała bardzo suche i spierzchnięte usta. 

Muszę wam napisać , że takiej reakcji na ten kosmetyk nie mogłam przewidzieć gdyż , jak tylko dostała i otworzyła ten balsam od razu krzyknęła , że w końcu dostała swój pierwszy błyszczyk od cioci. Jaka była szczęśliwa ! Aż miło było popatrzeć. A teraz czas przejść do konkretów. 


Kosmetyk ma bardzo przyjemny skład więc nie powinien źle zadziałać na dzieci ani na dorosłych bo myślę , że ten balsamik równie dobrze można kierować dla starszych pań ! 


W słoiczku znajdziemy wazelinę o treściwej i gęstej konsystencji. Kolor tego balsamu jest brudno żółty ? Wpadający lekko w brązowy. Zapach tak jak poprzednikach jest ziołowy przez co mój nos go nie toleruje. 


Od razu muszę powiedzieć , że balsam bardzo dobrze chroni przed zimnem , wiatrem usta są mięciutkie i nawilżone. Zostawia na ustach delikatną świecącą poświatę przez co ładnie wygląda na ustach. Można go również stosować na inne miejsca które potrzebują nawilżenia. Naprawdę polecam dla waszych dzieci. 






2 komentarze:

  1. Mam ten balsamik i bardzo miło mi się go używa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to opakowanie taki urocze :)

    OdpowiedzUsuń