sobota, 12 marca 2016

Avon Anew Nutri-Advance Bogaty krem odżywczy


OPIS PRODUCENTA :

Odkryj sekret głęboko odżywionej skóry w każdym wieku dzięki nowemu kremu od Avon. Bogaty krem odżywczy Anew Nutri-Advance zapewnia natychmiastowe nawilżenie skóry, ochronę przed wiatrem i niskimi temperaturami oraz odzyskany komfort i uczucie gładkiej skóry. 


MOJA OPINIA : 


OPAKOWANIE 
Opakowanie type dla całej serii Anew. Ładny szklany słoiczek. Seria Nutri-Advance jest pomarańczowy. Sam słoiczek jest dosyć ciężki i widać , że solidnie wykonany. Pojemność kremu to 50 ml co mi starcza na 4 miesiące codziennego użytku. Ja używam dany produkt tylko na noc gdyż na dzień mam coś innego. 


KONSYSTENCJA 
Konsystencja bardzo przypadła mi do gustu nie jest ciężka przez co nie obciąża naszej skóry ale nie jest też bardzo lekka.  Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. 

ZAPACH 
Krem ma bardzo przyjemny zapach. Nie przytłaczający i nie drażniący. Szybko się ulatnia ze skóry wiec nie przeszkadza.


DZIAŁANIE 
Krem naprawdę fajnie nawilża i delikatnie napina skórę ale nie jest to efekt drażniący. Niestety nie znalazłam w tym kremie odżywienia na co liczyłam gdyż moja skóra po zimie właśnie tego teraz najbardziej potrzebuje. 

CENA 
Za 50 ml kremu musimy zapłacić w graniach 30 zł. 

PODSUMOWANIE
Mi krem krzywdy nie zrobił. Nie spełnił moich oczekiwań ale nie był zły. Pewnie po niego jeszcze kiedyś sięgnę ale na obecną chwilę potrzebuje czegoś co przywróci mojej skórze dawny blask i odżywi ją. 








4 komentarze:

  1. Nie znam tego kremiku i raczej go nie wypróbuję :) Obecnie stawiam na bardziej naturalne kremy do buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Avonu lubię tylko perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie zmawiałam z Avonu kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie kupuję kremów w Avon, więc i ten sb odpuszczę :-)

    OdpowiedzUsuń