czwartek, 24 marca 2016

Avon Care Intensywnie nawilżający krem do rąk z mleczkiem pszczelim


OPIS PRODUCENTA : 
Krem zawiera mleczko pszczele, które jest bogate w proteiny i witaminy, które znane jest z właściwości nawilżających, odżywczych i ochronnych. Krem ten wygładza i zmiękcza oraz podwaja nawilżenie skóry i utrzymuje jego poziom przez wiele godzin. 

SKŁAD : 


MOJA OPINIA : 
Jak kremy do rąk z serii Care bardzo lubię tak ten nie przypadł mi kompletnie do gustu. 

Krem ma bardzo zbita konsystencje przez co z wyglądu przypomina trochę bardzo tłustą maść. Produkt jest bardzo gęsty przez co niestety trudno się wchłania i rozprowadzenie go na dłoniach wymaga wysiłku. 

Ja dużo pracuje na komputerze wiec dla mnie krem musi wchłaniać się szybko i dobrze nawilżać. Ten bardzo dobrze nawilża ale to nie jest to czego ja szukam. Na pewno nie kupię ponownie akurat tej wersji. 

Co do samego opakowania zwykła standardowa miękka tubka jak każdy krem z tej serii. Zamykany na klik nic się nie otwiera i nie wylewa to jest plus. Ładna szata graficzna. 

Cena tego kremiku to około 5 zł. 




4 komentarze:

  1. nie miałam :) avon jakoś mnie osatnio zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kremik do rąk z Avon regeneracyjny bardzo dobrze i szybko się wchłania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem sięgam po kosmetyki Avon, ale tego kremu jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń