środa, 2 marca 2016

Balsam do ciała Avon Dreams


OPIS PRODUCENTA :

Kategoria: kwiatowo-szyprowa 
Nuty zapachowe: śliwka, róża stulistna, łagodne nuty drzewne 
Jak działaBalsam do działa o zapachu Dreams pozostawia skórę przyjemnie nawilżoną, miękką i wygładzoną. Pozostawia na skórze przepiękne połączeniem aromatów soczystej śliwki, zmysłowej róży stulistnej i przejrzystych nut drzewnych. Balsam pozwoli na warstwowe nałożenie zapachu Dreams przedłużając jego trwałość.
Jak stosować: Rozprowadź na skórze całego ciała. Stosuje w zależności od potrzeb nawilżenia Twojej skóry.

SKŁAD : 

MOJA OPINIA :

Produkt był nowością w katalogu 03 i wtedy właśnie go zakupiłam razem z wodą perfumowaną o której będziecie mogli poczytać już niedługo na moim blogu. 

Jeśli chodzi o balsam nie nakładam go na całe ciało jak i również nie codziennie. Takie balsamy traktuje jako wzmocnienie zapachu przed imprezą czy wyjściem z domu. 


Nie wysuszył mi skóry , ale wiadomo nie jest to balsam nawilżający wiec nie ma co oczekiwać cudów. 

Co do zapachu jest obłędny słodki i kobiecy tak jak i perfumy. Idealnie podbijają ich zapach na skórze. 

Co do samego opakowania jest to miękka tubka z zamykaniem na klik poręczna i idzie wydobyć produkt do końca. Za pojemność 150 ml zapłacimy około 15 zł ale warto polować na promocje bo idzie je dorwać nawet za 10 zł ;)









5 komentarzy:

  1. Rzadko mam kosmetyki z Avonu, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się zapach i kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam balsam perfumowany z Avon Little Black Dress :-)

    OdpowiedzUsuń