wtorek, 29 marca 2016

Dermaglin - Maseczka do stóp ze skłonnością do pocenia


OPIS PRODUCENTA : 

usuwa zrogowaciały naskórek
zapobiega poceniu się stóp
eliminuje przykry zapach

Bazę maski stanowi zielona glinka kambryjska- źródło minerałów o włściwościach terapeutycznych. Są to głównie mikrogranuli krzemu, które dokładnie złuszczają zrogowaciały naskórek i stymulują jego odnowę. Miedź i cynk o udowodnionych naukowo właściwościach antybakteryjnych, zapobiegają poceniu sie stóp oraz łagodzą podrażnienia i otarcia.

SKŁAD : 

MOJA OPINIA : 
Nie mam problemów z potliwością stóp , dlatego dla mnie ta maseczka była zbędna. Ale ucieszyłam się z niej gdyż mój facet ma i to duży problem. Dlatego to nie będzie moja recenzja a jego i odczucia jakie mu towarzyszyły. 



Co do opakowania to wszystkie maseczki z tej firmy są po prostu zwykłą saszetką o pojemności 40 g za którą musimy zapłacić w granicach 5 zł do kupienia w Rossmannie. 

Co do zapachu no to nie nastawiałabym się na kwiatki. Pachnie po prostu jak glinki czyli nie za ciekawie. Kolor mocno zielony można nawet powiedzieć , że szary podchodzący bo czarny. Co do wysychania to tak w graniach 15 minut. I mojemu facetowi taka saszetka starczyła na 2 razy.

Nie powiem że pocenie zniknęło i nie wróci.Bo tak nie jest , ale nie liczyłam na to. Na pewno stopy były gładsze i nawilżone. Problem był ze zmyciem ale wszystko idzie przejść dla dobrego efektu. 

Na pewno zakupie jeszcze tą maseczkę dla mojego faceta bo widać , że działa. 

Za możliwość testowania dziękuje firmie Dermaglin


3 komentarze: