wtorek, 29 marca 2016

Dottore - Aktywnie nawilżający krem do skóry suchej 48h nawilżenia


OPIS PRODUCENTA : 

NMF Xpress Cream Kuracja Intensywnie Nawilżająca Aktywnie nawilżający krem do twarzy z systemem wielopoziomowej stymulacji nawilżenia skóry. Nowoczesny system wielopoziomowej stymulacji nawilżenia skóry, docierający do jej najgłębszych warstw.

Natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie skóry. Rezultat: - skóra głęboko nawilżona BEZ uczucia powierzchownej tłustości - poprawa elastyczności skóry - odbudowana warstwa hydrolipidowa skóry Aby szybko dostarczyć skórze odświeżającego nawilżenia zamknęliśmy molekuły wody lodowcowej w liposomach.

Ta krystalicznie czysta woda posiada właściwości nawilżające i energizujące i jest unikalną kombinacją minerałów oraz pierwiastków śladowych. Dzięki liposomalnemu nośnikowi woda nie pozostaje na powierzchni naskórka i może wnikać w głębsze obszary skóry.

Dlatego działanie kremu utrzymuje się nawet do 48h!

SKŁAD : 

MOJA OPINIA : 

Nie jestem zwolenniczką próbek w saszetkach gdyż dla mnie są mega nie higieniczne. Ale z racji tego , że właśnie niedawno skończył mi się krem na dzień i na noc to dałam szanse i postanowiłam przetestować i sprawdzić czy są warte swojej wysokiej ceny. 

Dwie próbki po 3 ml każda starczyły mi na 11 dni ciągłego stosowania. Więc wydaje mi się , że to dobry czas jak na taką saszetkę. Pełnowymiarowy produkt ma 50 ml i kosztuje w granicach 160 zł ! 

Krem używałam tylko i wyłącznie na dzień. Dobrze sprawdził się pod makijaż. Ale nie z każdym podkładem się lubił. Podkłady z Rimmela bardzo mi się na nim rolowały. Ale to chyba wina podkładu , gdyż na kosmetykach z innej firmy nic się złego nie działo. 

Konsystencja kremu jest bardzo przyjemna. Nie za tłusta nie za wodnista. Ładnie nawilżał to trzeba mu przyznać nie pozostawiał na skórze tłustego filmu. Szybko się wchłaniał więc nie musiałam spieszyć się do pracy. 

Myślę , że może kiedyś się skuszę na pełnowymiarowe opakowanie. 


Za możliwość przetestowania dziękuje firmie Dottore 




2 komentarze: