poniedziałek, 7 marca 2016

Pachnący dom #7 - Wild Fig


OPIS PRODUCENTA : 
Z pozoru niewinna tarteletka, która w swoim ciemnofioletowym wnętrzu skrywa wszystko to, co kojarzy się z idealnymi wakacjami. W wosku Wild Fig znajdziemy ciepło południowych promieni słońca i odrobinę orzeźwiającego wiatru, który niesie ze sobą słodkie, owocowe, figowe nuty. Jest tu też wspomnienie błogiej sjesty i smak towarzyszącego idealnemu odpoczynkowi wina i domowej konfitury. Bo wosk Wild Fig to prawdziwa eksplozja pozytywnych skojarzeń i wyjątkowy sposób na to, by wspomnienie letnich wojaży przywołać na nowo i w najbardziej rzeczywisty sposób otulić się aromatem, który przynosi błogie ukojenie i wprowadza pod domowe strzechy odrobinę tropikalnego klimatu. Idealny poprawiacz humoru, który sprawdzi się podczas coraz dłuższych, jesiennych wieczorów i smakowita delicja dla wszystkich fanów figowej słodyczy podanej na sto różnych sposobów.


MOJA OPINIA : 
Nigdy nie jadłam fig. Chyba że suszone. Nie wiem jak pachną ale przy najbliższej okazji sprawdzę. Dla mnie ten wosk pachnie owocowo trochę podobny do jakiegoś zapachu ale nie umiem sobie teraz przypomnieć co to było. 

Ten zapach jest ciężki wiec na takie pogody jakie mamy teraz nie będzie przytłaczający ale na lato chyba bym go nie odpaliła. Mój facet nie jest zadowolony tym zapachem no ale cóż ja wygrałam. Mojej mamie też się podoba dlatego zakupiłam sampler i dużą świecę tak więc mój facet chyba mnie wyrzuci z domu ;)


No i najważniejsze kolor tej świecy jest idealny do mojego pokoju ;)

ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE : 


LINK DO ZAPACHU :


CENY : 

Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mała świeca - 42 zł
Średnia świeca - 82 zł
Duża świeca - 98 zł



1 komentarz:

  1. Nie znam tego zapachu. Świecy jeszcze nigdy nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń