poniedziałek, 14 marca 2016

Pachnący dom #8 - Lake Sunset


OPIS PRODUCENTA : 

Świeże powietrze, ciepłe promienie przygotowującego się do snu słońca i kalejdoskop aromatów natury – tak maluje się aura spokojnego, spędzanego nad brzegiem jeziora wieczoru. W ten sam sposób prezentuje się też pomysł na domową sesję aromaterapeutyczną – uspokajającą, dającą ukojenie i przywodzącą na myśl najpiękniejsze, wakacyjne chwile. Wosk Lake Sunset to wielka moc zamknięta w drobnej formie i propozycja idealna dla wszystkich osób, które – walcząc z jesienną pluchą – marzą o wejściu do wehikuły czasu, który zabierze je wprost na sierpniowe, przyjeziorne molo.


MOJA OPINIA : 

Zapach nie jest moim ulubionym. Za to bardzo podoba się mojej teściowej i właśnie chyba do niej powędruje resztę wosku jak i sampler gdyż ja tego zapachu w ogóle nie czuje. Jest dla mnie nijaki kwiatowy , pudrowy. Nie mam za dużego pokoju dziennego a mimo wszystko słabo czuje ten zapach. Czy pachnie zachodem słońca nad jeziorem ? Nie wiem ale wiem , że nie będę za nim tęsknić. 

Jest to lekki zapach. Moja teściowa pali go namiętnie i zastanawiam się czy nie sprezentować jej dużego słoja na święta wielkanocne. 

ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE : 

LINK DO ZAPACHU : 

CENY : 
Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mała świeca - 42 zł
Średnia świeca - 82 zł
Duża świeca - 98 zł


2 komentarze: