środa, 23 marca 2016

Pachnący dom #9 - Pink Hibiscus


OPIS PRODUCENTA : 
Yankee Candle kolejny raz zaskakuje i – na cześć nadchodzącej wiosny – zaprasza do odbycia orientalnej podróży. Tym razem, podążając tropem naturalnego zapachu, dotrzemy do Azji – królestwa róży chińskiej, znanej lepiej jako hibiskus. Ta wyjątkowo dekoracyjna i uwodząca lekko cytrusowym zapachem roślina doceniana jest za liczne właściwości lecznicze. Hibiskus oczyszcza, dodaje energii, napawa pozytywnymi emocjami. Nic więc dziwnego, że zamknięty we wnętrzu różowych kwiatów zapach stał się inspiracją do stworzenia oryginalnego samplera – wypełnionego różowym woskiem, zawierającego w sobie moc naturalnych olejków i przywodzącego na myśl magię orientu.

MOJA OPINIA : 
Zapach przypadł do gustu całej mojej rodzinie. Każdy chciał go mieć , niestety albo stety kupiłam tylko sampler więc nikt nie podkradł mi tego zapachu. Co do samego zapachu jest mocno kwiatowy. Wyczuwam również nuty owocowe lekko cytrusowe. Zapach mocny ale nie duszący raczej orzeźwiający. Ja czekam na moje zamówienie bo idzie do mnie już duża świeczka i kilka wosków !

ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE : 

LINK DO ZAPACHU : 

CENY : 
Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mała świeca - 42 zł
Średnia świeca - 82 zł
Duża świeca - 98 zł


1 komentarz: