wtorek, 8 marca 2016

Przegląd moich perfum #3 - Avon Dreams


OPIS PRODUCENTA :
Przypomnij sobie czas nieskrępowanych młodzieńczych marzeń. Czas niewinności i beztroski. Dziś znów możesz poczuć się tak, jak wtedy. Rozbudź swoje zapomniane sny i spraw, by stały się rzeczywistością. Uwiecznij w pamięci wspomnienia i spraw by najskrytsze marzenia się spełniły z delikatnym połączeniem aromatu śliwki, róży i drewna!


kategoria: szyprowo-kwiatowa 
nuty zapachowe: śliwka, róża, drewno


MOJA OPINIA : 

Nie będę oszukiwać , że skusiłam się na ten zapach bo był w mega cenie , że wzięłam go bo spodobał mi się zapach. Nie wzięłam go bo jestem sroką i skusiło mnie opakowanie. 

Szklany ciężki flakonik , prosty ale za razem elegancki na toaletce ładnie wpasowuje się i nie odstaje. Flakonik urzekł mnie w katalogu i urzeka mnie na dal. Coś pięknego a ja uwielbiam ładne i eleganckie flakoniki. 

Jest to woda perfumowana o pojemności 50 ml. Za którą musimy zapłacić w granicach 50 zł - 60 zł. 
Ja dałam za niego 60 zł z balsamem. 


Co do samego zapachu. Jest on kobiecy i słodki. Dla niektórych może być aż za duszący ale mi w zupełności nie przeszkadza. Czuć w nim na pewno owocowe nuty ale czy akurat śliwkę ? No nie wiem. Myślę , że zapach spodoba się już osobą w granicach wiekowych 20+.  Długo się utrzymuje bo nawet do 8 godzin bez poprawki. 

Polecam bardzo mocno ja na pewno kupię ponownie. 





5 komentarzy:

  1. Musze go powąchać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale bym musiała go powąchać żeby się skusić na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, bardzo długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś się skuszę na ten zapach :p

    OdpowiedzUsuń