sobota, 2 kwietnia 2016

Dermaglin - Maseczka oczyszczająco -odżywcza


OPIS PRODUCENTA : 

głęboko oczyszcza i odżywia
poprawia kondycje skóry
nadaje skórze aksamitnej gładkości

Zielona Glinka Kambryjska + jedwab + jojoba oil

Do każdego rodzaju skóry

Profesjonalna maska polecana do pielęgnacji skóry o obniżonej jędrności, szorstkiej lub wymagającej gruntownego oczyszczenia. Głęboko oczyszcza skórę, łagodzi i koi podrażnienia , zapobiega powstawaniu zmian skórnych. Działa wybitnie odświeżająco i rewitalizująco.

Dostarcza składniki odżywcze głównie makro i mikroelementy niezbędne dla zdrowia skóry. Napina, ujędrnia i wygładza skórę (delikatny lifting).

Dzięki proteinie jedwabiu i olejku jojoby maska chroni skórę przed wysuszeniem, odpowiednio nawilża i nadaje jej aksamitnej gładkości. 

SKŁAD : 

MOJA OPINIA : 
Produkt zamknięty jest w saszetce o pojemności 20 g za którą musimy zapłacić 5 zł. Konsystencja maseczki również jest mocno zbita o kolorze brudno szaro - zielonym. Oraz zapachu typowym dla glinek. 

Co do samego działania niestety nie jestem zadowolona. Podrażniła mnie dosyć mocno. Skórę miałam czerwoną podrażnioną i piekącą. Widoczność naczynek po prostu straszna. Na pewno do tej konkretnej już nie wrócę. Uczuliła mnie strasznie. 

Ale mimo wszystko mocno oczyściła mi pory. 

Za możliwość testowania dziękuje firmie Dermaglin 




5 komentarzy:

  1. Używałam maseczkę Kleopatry i ją polubiłam. Tej nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wywołała taką reakcję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą maseczkę i bardzo ją polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och szkoda, że się wywołała taką reakcję. Ja chyba jej nie przetestuję bo mam bardzo wrażliwą cerę :)

    OdpowiedzUsuń