piątek, 1 kwietnia 2016

Dottore - Intensywnie odmładzający krem na noc z 8% kwasem glikolowym


OPIS PRODUCENTA : 

Ze względu na swoje dobroczynne działanie dla skóry krem z kwasem glikolowym powinien być włączony jako element codziennej pielęgnacji, w szczególności skóry suchej, szarej oraz starzejącej się. Stworzone przez Dottore kremy z kwasem glikolowym zostały dodatkowo wzbogacone w składniki o działaniu nawilżającym, łagodzącym i przeciwzapalnym. Dzięki nim możesz korzystać z dobroczynnego efektu działania kwasów, bez jednoczesnego intensywnego podrażnienia nawet problematycznej cery.
Wskazania:
- starzenie się skóry,
- skóra szara i zmęczona, z objawami fotostarzenia,
- nierównomierny koloryt skóry,
- poprawa gęstości skóry.
Rezultat:
- pobudzona odnowa komórkowa skóry,
- wyrównany koloryt skóry,
- odmłodzona, gładka i elastyczna skóra.

SKŁAD : 

MOJA OPINIA : 
Jeśli chodzi o mnie wiem , że nie kupię pełnowymiarowego opakowania. Tak jak poprzednio dwie próbki o pojemności 3 ml każda starczyło mi na około 11 dni. 

Konsystencja kremu jest lekka , dobrze nawilża i poprawia widoczny stan skóry. Niestety po każdym użyciu skóra piekła mnie około 10 sekund. Nie wiem dlaczego ale niestety dla samego fantastycznego działania nie będę cierpieć katuszy. 

Mam skórę trądzikową ale gdy używałam kremu nie miałam żadnych stanów zapalnych. 

Co do samego działania dobrze nawilża , redukuje jakieś drobne zmarszczki oraz ładnie poprawia koloryt skóry. 

Jeśli chodzi o cenę to jest podoba za 50 ml zapłacimy około 150 zł 

Za możliwość przetestowania dziękuje firmie Dottore 



3 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś produkty tej marki do mnie nie przemawiają :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chyba bym się nie polubiła z tym kremem ze względu na to pieczenie :/

    OdpowiedzUsuń