wtorek, 26 kwietnia 2016

L'oeral - Fast Dry - Top Coat


OPIS PRODUCENTA : 


La Manicure - FAST DRY - TOP COAT marki L'Oréal. Preparat nawierzchniowy przyśpieszający wysychanie lakieru. Płyn świetnie sprawdzi się przy każdym manicure, składającym się z wielu różnych warstw (ombre, naklejki, plastikowe ozdoby). Czas oczekiwania na wyschnięcie skróci się do minimum. Produkt poprawia blask nałożonego lakieru oraz chroni kolor na długi czas. Flakon został wyposażony w elastyczny pędzelek z syntetycznego włosia.

APLIKACJA: Nałóż warstwę Fast Dry na świeżo pomalowany paznokieć.

SKŁAD : 

MOJA OPINIA :

Na punkcie malowania paznokci oszalałam. Kolor zmieniam co 2 dni i po prostu nie mam czasu czekać aby lakier mi schnął nie wiadomo ile czasu. Od lakieru wymagam , żeby ładnie błyszczał , szybko schnął i pięknie wyglądał. I tutaj właśnie z pomocą przyszedł nam preparat który jest za równo Top Coat'em jak i pomaga wysychać naszemu lakierowi w mgnieniu oka 


Tak na pierwszy rzut oka wydaje się , że produkt w kartoniku jest bardzo duży. Nic bardziej mylnego w tak dużym opakowaniu mieści się mała szklana buteleczka o pojemności 5 ml.
W regularnej cenie za ten produkt musimy zapłacić 30 zł ja w Rossmanie dorwałam go za niecałe 9 zł !


Myślę , ze to małe cudo jest wartę każdej wydanej złotówki. Lakier schnie w kilka sekund. Ładnie się błyszczy. Do tego produkt ładnie przedłuża trwałość lakieru no i co najważniejsze nic się z lakierem nie dzieje podczas malowania. Jestem jak najbardziej na tak !

Na pewno do niego wrócę mimo swojej wysokiej ceny. 







3 komentarze:

  1. Wow, za 9zł jakbym spotkała to bym się nie zastanawiała i od razu kupiła skoro tak świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym wypróbowała, bo ostatni mój top okazał się bublem :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. loreal ... :), zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń