poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Pachnący dom #11 - A Child's Wish


OPIS PRODUCENTA : 
Kompozycja beztroska jak zabawa w gronie małoletnich przyjaciół i gwarantująca poczucie bezpieczeństwa kojarzące się z pełną miłości opieką kochanych rodziców. Pachnąca najpiękniejszym bukietem kwiatów – ale nie tym, który kupić można w osiedlowej kwiaciarni! Pąki zamknięte w wosku A Child's Wish to płatki ozdabiające wszystkimi kolorami tęczy wiosenną łąkę – nasz ulubiony plac dziecięcych zabaw i miejsce, do którego z czułością wracamy wspomnieniami. A Child's Wish to powrót do dzieciństwa – sielskiego, beztroskiego, czeszącego jasne włosy świeżym wiatrem. To kompozycja cudowna, radosna i bezpieczna – idealna dla marzycieli i idealistów.

MOJA OPINIA : 
Zapach nie do końca mój. Nie jest strasznie śmierdzący ale nie przypomina mi nic z dzieciństwa. Nie potrafię do końca określić tego zapachu. Na pewno ma w sobie nuty zapachowe trawy , takiej skoszonej i skropionej deszczem. Nie do końca zapach dla mnie gdyż mi ten zapach nigdy nie pasował. Czuć również jakieś kwiaty ale ciężko określić co to za dokładny zapach. Na pewno nie kupie więcej gdyż w ogóle mi się nie podoba. 

ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE : 

LINK DO ZAPACHU : 

CENY : 
Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mała świeca - 42 zł
Średnia świeca - 82 zł
Duża świeca - 98 zł


1 komentarz:

  1. Uwielbiam zapach skoszonej trawy :) Chyba bym polubiła ten wosk

    OdpowiedzUsuń