niedziela, 24 kwietnia 2016

Pachnący dom #14 - COZY CABIN


OPIS PRODUCENTA : 

Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o zapachu drzewa cedrowego i klonu z delikatną, świeżą nutą chłodnego powietrza.

MOJA OPINIA : 
Zamawiając tą małą świeczkę nie do końca wiedziałam jakiego konkretnie zapachu mam się spodziewać. Opis dosyć zachęcający. I mogę śmiało stwierdzić , że albo będzie się ten zapach kochać albo wręcz nienawidzić. 
Ja zapach bardzo polubiłam niestety lubię go palić tylko w zimowe wieczory więc on na pewno poleży w szafce i poczeka na swoją kolej ale zrobiłam zapasy gdyby jednak złapała mnie na niego ochota. 

Zapach dla mnie pachnie śniegiem z nutką świerka może trochę zapachem deszczu. Jest to mocny ale nie duszący zapach na pewno nie na upały letnie bo zdecydowanie nasz przytłoczy. 


ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE : 

LINK DO ZAPACHU : 

CENY : 
Wosk - 12 zł
Daylight - 12 zł
Duża świeca - 109 zł




1 komentarz: