środa, 6 kwietnia 2016

Przegląd moich perfum #5 - Woda perfumowana Perceive


OPIS PRODUCENTA : 
Zapach głęboki, intymny, niczym nasz 'szósty zmysł'.
Woń która swym labiryntem poprowadzi Cię tam, gdzie znajdziesz pełną harmonię i wewnętrzny spokój. 

Nuty zapachowe: frezja, gardenia, biały pieprz, gruszka, goździk, śliwka damasceńska, orchidea waniliowa, piżmo, drzewo sandałowe.


MOJA OPINIA : 

Nigdy nie przemawiał do mnie ten zapach, ale postanowiłam dać mu szansę, dlatego gdy miałam możliwość zakupienia tego kultowego zapachu w limitowanej edycji postanowiłam nie zwlekać. 

Flakonik ma pojemność 30 ml i zapłaciłam za niego w graniach 25 zł. Sam flakonik jest prosty z nalepkami. Nic specjalnego ale wiadomo to nie jest flakonik oryginalny. 

Co do samego zapachu jest ładny , ale używałam go tylko w ciąży gdyż on jako jedyny nie drażnił mnie i nie mdlił. Teraz natomiast nie podoba mi się i chyba oddam go mamie. Co do samego zapachu jest kobiecy i odrobinę mdlący. Dla mnie za mocny ale to nie przez to go odstawiłam. Ma w sobie coś co mi nie przypadło do gustu. 
Cieszę się , że nie wydałam 60 zł na duży flakon. Na pewno więcej go nie kupie. 

3 komentarze: