poniedziałek, 30 maja 2016

Avon " Zmysłowa przyjemność " - Daffodil Petal

Hej Hej !

Naprawdę dawno nie wrzucałam tutaj nic innego jak woski YC , ale już wracam pełną parą i mam nadzieje , że nie będzie więcej postojów gdyż mam wam tyle do zaprezentowania nowych fantastycznych kosmetyków a jeszcze dużo testowania przede mną. Nie przedłużam zapraszam na post.Śledźcie mojego bloga bo już niedługo konkurs z fantastycznymi nagrodami. 


Szminka "Zmysłowa Przyjemność" to kolor, którego pragniesz, przyjemność, którą pokochasz. Pigmenty w połączeniu z żelową bazą dają kolor w najczystszej postaci – soczysty, świeży i pełen blasku.Lekka żelowa konsystencja bez dodatku wosków zapewnia nawilżenie i uczucie zmysłowej gładkości podczas aplikacji. Odkryj 20 zmysłowych odcieni nowej szminki Avon "Zmysłowa Przyjemność"

W ofercie Avonu mamy 20 przepięknych odcieni. 

Produkt przychodzi do nas w czarnym kartonowym opakowaniu na którym znajdziemy wszelkie informacje o produkcie.  Samo opakowanie pomadki jest bardzo eleganckie i klasyczne. Zatyczka zamykana na klik wiec mamy pewność , że nic nam się nie otworzy i nie pobrudzi wszystkiego dookoła. Pojemność szminki to tylko 3 gramy. Cena regularna pomadki to około 30 zł , ale często na promocjach można ją spotkać w granicach 15 więc warto polować. 


Szminka jest żelowa przez co bardzo łatwo zaaplikować ją na usta , nie tworzy smug i bez problemu się aplikuje. Daje przepiękny żywy kolor już po pierwszym pociągnięciu. Wykończenie całkowicie kremowe bez żadnych drobinek. 


Szminką naprawdę bardzo ładnie idzie wyrysować usta lekko je powiększając. Nie jest najtrwalsza bo bez jedzenia i picia utrzymuje się na moich ustach tylko max 3 godziny. Na szczęście schodzi bardzo równomiernie. 

Przed nałożeniem pomadki polecam zrobić peeling ust. Nie podkreśla ona suchych skórek , ale po 3 godzinach te skórki jednak samoczynnie się przebijają. 
















4 komentarze:

  1. Piękny kolorek. Ja mam spory zapas pomadek, więc na razie nie mam w planach żadnej kupować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo ładny, chcę taki
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń