piątek, 27 maja 2016

Pachnący dom #18 - Olive & Thyme ( Q2 2016 )


OPIS PRODUCENTA :

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu świeżej mieszanki pomarańczy, cytryn, tymianku oraz liści oliwki doprawionej niewielką ilością uwodzicielskiego piżma.

MOJA OPINIA : 
Ten zapach w ogóle nie jest mój. Jedyne to w nim czuje to tymianek , którego w ogóle nie lubię jeśli chodzi o zapach. Nie wyczuwam w ogóle cytrusów a szkoda bo właśnie tego szukałam w tym zapachu. Zapach nie należy do intensywnych , ale nie każdemu spodoba się to połączenie zapachowe. 

My mówimy sobie zdecydowane NIE !

ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE : 

LINK DO ZAPACHU : 

CENY : 
Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mały słoik - 42 zł 
Średni słoik - 82 zł 
Duży słoik - 98 zł ( 109 zł )






1 komentarz:

  1. Wydawało by się, że przyciągnie moją uwagę ale jeśli piszesz, że nie cytrusy są nie wyczuwalne to jestem rozczarowana. Z drugiej strony dosyć nietypowe połączenie wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń