czwartek, 2 czerwca 2016

Pachnący dom #19 - Serengeti Sunset


OPIS PRODUCENTA : 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Uwodzicielski aromat słodkich owoców, cytrusów, kwiatów lotosu i bursztynu przenoszący nas na afrykańskie Serengeti o zachodzie słońca.

MOJA OPINIA : 
Producent gwarantuje nam że w zapachu będą owoce , cytrusy. I faktycznie jest to zapach mocno owocowy , słodki i mocny. Nie czuje w nim w ogóle kwiatów lotosu a szkoda bo myślałam , że będzie to fajne przełamanie zapachów. Ale i tak zakochałam się w tym zapachu od pierwszego powąchania. 

ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE :

LINK DO ZAPACHU :

CENY : 
Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mały słoik - 42 zł 
Średni słoik - 82 zł 
Duży słoik - 98 zł ( 109 zł )


3 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu, może powącham przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego zapachu, więc jeśli są to cytrusy to koniecznie muszę go wrzucić do koszyka i zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam styczności z tymi woskami, ale chętnie się w nie zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń