piątek, 22 lipca 2016

Chłodzący balsam do stóp " Sorbet Ananasowy "


Avon Foot Works Chłodzący balsam do stóp Sorbet ananasowy chłodzi i odświeża zmęczone, przegrzane stopy, nawilża i zmiękcza suchą skórę, pozostawia skórę gładką w dotyku. Lekka formułą z ananasem szybko się wchłania, pozostawiając skórę stóp miękką, gładką i nawilżoną. Natychmiast odświeża i przynosi ulgę stopom. 
Sposób użycia: Stosuj na czystą, suchą skórę. Wmasuj w skórę aż do wchłonięcia.

Cena : 14 zł / 75 ml 

Balsam chłodzący jest bardzo fajnym rozwiązaniem na lato. Gdy mamy upały taki chłód jest naprawdę super , ale niestety poza efektem chłodzenia ten produkt nie robi dosłownie nic. 


Żel nie pachnie za ładnie , ale to chyba przez to , że nie lubię zapachu ani smaku ananasa. Ładne opakowanie , które fajnie wygląda w łazience. Produkt w ogóle nie nawilża , ale też nie wysusza więc to taki produkt który nie robi zupełnie nic. Ma lejącą i nieprzyjemną konsystencje. Spływa pomiędzy palcami i ciężko się wchłania. 


Ja osobiście produktu więcej nie kupię. Nie sprawdził się u mnie. 







1 komentarz:

  1. A miałam chęć go zakupić, ale dobrze zrobiłam, że tego błędu nie popełniłam :-)

    OdpowiedzUsuń