środa, 24 sierpnia 2016

Benefit - Cheekathon

Jak wiecie od zawsze byłam wielką fanką kosmetyków z Benefit. Uwielbiałam ich róże jak i bronzery , także gdy zobaczyłam tą paletkę wiedziałam , że musi być ona moja i zasilić moją szafkę. Jednym z moich ukochanych róży jest Rockateur który między innymi zasila tą paletkę.  Opakowanie jest po prostu piękne. Róż i złoto przeważają , ale przecież nawet jak opakowanie było by brzydkie to tu chodzi o zawartość. 

W środku zajdziemy takie lusterko , aplikator oraz pięć róży / bronzerów. Paletka zawiera również książeczkę z poradami jak można stosować te produkty co swoją drogą jest bardzo fajną opcją. 

Produkty idzie łatwo usunąć z paletki , co jest bardzo fajne bo osoby zajmujące się wizażem mogą mieć wszystko w jednym miejscu , a nie muszą ze sobą nosić tony paletek. 


Produkty znajdujące się w paletce to : DANDELION piękny różowy kolor , bardzo delikatny który możemy używać jako rozświetlacz na kości policzkowe. HOOLA czyli kultowy matowy bronzer. ROCKATEUR przepiękny róż przełamany złotem. DALLAS brudny róż przełamany brązem. CORALISTA mocno świeży kolor wpadający w delikatną brzoskwinie,

Za paletkę musimy zapłacić w granicach 230 zł. Myślę , że cena jest jak najbardziej ok biorąc pod uwagę , że wszystkie produkty są pełnowymiarowe a sam róż z benefit kosztuje w graniach 150 zł. 



2 komentarze:

  1. Przecież to była edycja limitowana i już od dawna nie ma jej w sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dorwałam ją na zagranicznej sephora ale jak widzę jest jeszcze dostępna na stronie benefit ;)

      https://www.benefitcosmetics.com/uk/en-gb/product/cheekathon
      http://www.sephora.com/cheekathon-blush-bronzer-palette-P405573

      Usuń