sobota, 27 sierpnia 2016

Clarins - Instant Light Lip Comfort Oil

Laura z kanału ROCKGLAMPRINCESS bardzo mocno zachwalała mi ten olejek do ust z firmy Clarins. Niestety nie byłam przekonana do ceny i czy aby na pewno zwykły olejek do ust jest tyle warty ? Jednak gdy robiłam większe zamówienie na Douglas postanowiłam dorzucić właśnie ten produkt do mojego zamówienie. W taki oto sposób stałam się posiadaczką CLARINS INSTANT LIGHT LIP COMFORT OIL 

Skład produktu jest naprawdę bardzo dobry. Znajdziemy w nim olejek jojoba , olejek z orzechów laskowych oraz olejek z mirabelki i z nasion maliny. Produkt ma nam wygładzić , odżywić , zmiękczyć nasze usta. Nawilżyć je i poradzić sobie z nimi nawet w ekstremalnych warunkach. Ja swój olejek mam w odcieniu 03 red berry. 

Opakowanie produktu jest w stylu Clarins. Małe , szklane do tego eleganckie. Czyli takie jak każda kobieta chciałaby mieć. Pojemność takie olejku to 7 ml. Co prawda nie dużo , ale produkt jest bardzo wydajny. bardzo przyjemny aplikator którym fajnie nakłada się olejek na usta. Po otwarciu mamy aż 18 miesięcy na zużycie a więc jeśli będziemy stosować go na co dzień , to produkt nam się nie zmarnuje, A zapłacić za niego musimy aż 85 zł. 

Konsystencja tego produktu może nas jednak odrobinę zmienić. No do końca olejek to to nie jest. Produkt ma konsystencję żelową i na ustach niestety się klei więc nie każdemu przypasuje. Jest przezroczysty i na ustach nie ma takiego koloru jaki mamy w opakowaniu a szkoda bo 03 jest piękny. Ma natomiast piękny zapach i jest dobry w smaku. Trwałość na ustach nie jest dobra ale efekt nawilżenia utrzymuje się kilka godzin. Ale nie ma co oczekiwać , że ten produkt na naszych ustach wytrzyma godzinami bo nie oszukujmy się nie jest to ani pomadka ani błyszczyk. 




1 komentarz:

  1. Bardzo lubię produkty Clarinsa, ale ten mnie jakoś nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń