środa, 24 sierpnia 2016

Pachnący dom #22 - Champaca Blossom




Południowo-Wschodnia Azja nie pachnie – jedynie – orientalnymi przyprawami czy ciepłym wiatrem. Mapa aromatów Indii czy Chin przypomina kolorowy patchwork, stanowiący połączenie nut słodkich, pikantnych czy korzennych. Na tym tle najmocniej wyróżnia się zapach kwiatów magnolii champaca. Wiecznie zielone drzewo jest obsypane jasnymi, żółtopomarańczowymi pąkami, które wykorzystuje się do ozdabiania buddyjskich świątyń. Energetyzujący, świeży zapach płatków kojarzy się z orientalnym wiatrem i dalekimi wyprawami. Magiczną moc kwiatów champaca odnaleźć można w wosku Yankee Candle. Kompozycja Champaca Blossom to propozycja z wiosennej oferty – świeża, pogodna i zapowiadająca sezon na dalekie wyprawy.


Piękny zapach kwiatowy. Nie wiem czy pachnie jak magnolia ale to jest mój numer jeden  w zapachach kwiatowych, Jak wiecie ja nie jestem miłośniczką duszących kwiatowych zapachów ale ten pobił wszystko. Gości codziennie w moim kominku i muszę powiedzieć , że robię zapach wosków jak i świeczek ! Już mam prezent dla mojej teściowej ;)


ZAPACH DOSTĘPNY NA STRONIE :


LINK DO ZAPACHU :


CENY : 
Wosk - 8 zł 
Sampler - 10 zł 
Mały słoik - 42 zł 
Średni słoik - 82 zł
Duży słoik - 98 zł ( 109 zł )





1 komentarz: