wtorek, 2 sierpnia 2016

Too Faced - TOTALLY CUTE EYE SHADOW COLLECTION

Zakochałam się , gdy otworzyłam przesyłkę i zobaczyłam tą paletkę od razu po nią sięgnęłam. Nie jestem pewna czy jest ona do kupienia w Polsce , gdyż do mnie paczuszka przyszła aż z Wielkiej Brytanii. Poszalałam , zakupiłam wiele nowych kosmetyków na przetestowanie , które co jakiś czas będę wam opisywać. Jak na razie nie zmieniam tej paletki na żadną inną i każdy makijaż wykonuje właśnie TOTALLY CUTE

Paletka pochodzi z firmy Too Faced i z tego co wyczytałam na stronie producenta będzie to kolekcja limitowana. Więc trzeba kupować puki jest.  Paletka składa się z 9 cieni , które mają przepiękną pigmentacje. Do samej paletki dostajemy jeszcze przeurocze naklejki które możemy przykleić na puszkę , bo właśnie w takiej formie mamy opakowane nasze cienie. 


Bardzo podoba mi się rozmieszczenie i wielkość cieni. Lubię gdy neutralne cienie mają większą gramaturę niż np. różowy czy zielony. Wiadomo , że takich cieni nie używamy codziennie do naszego makijażu tylko jako dodatek np. do makijażu wieczorowego.  Jak wspomniałam wcześniej cienie są bardzo mocno na pigmentowane , trzymają się cały dzień. Zauważyłam , że lekko się osypują , ale mi to zupełnie nie przeszkadza. 


Niestety cena nie jest mała bo za paletkę musimy zapłacić aż 36 $. 





1 komentarz:

  1. Bardzo ładna paletka, tylko szkoda, że taka droga. :-)

    OdpowiedzUsuń