poniedziałek, 19 września 2016

Serum odżywcze - Fitomed

"Serum odżywcze to luksusowy olejek, zawierający zespół witamin oraz zimnotłoczone, nierafinowane oleje roślinne odpowiednio dobrane pod względem nienasyconych kwasów tłuszczowych. W składzie serum są kwasy Omega-6, Omega-7, Omega-9, skwalen, sterole, witaminy, mikroelementy. Serum dostarcza skórze niezbędnych substancji odżywczych, potrzebnych do zdrowego funkcjonowania naskórka."

Uwielbiam kremy od Fitomedu. Nigdy jeszcze mnie nie zawiodły dlatego nie obawiam się o moją wrażliwą skórę. Gdy zobaczyłam na stronie producenta serum olejowe musiałam je mieć i nie mogłam nie spróbować. Moja skóra bardzo dobrze działa na wszystkiego rodzaju oleje i nie zawiodłam się również tym razem. 


Serum przychodzi do nas w małej plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 15 ml. Opakowanie idealne na podróż gdyż nie zajmie nam wiele miejsca w bagażu . Wygląda bardzo ładnie na toaletce przez swój minimalizm co dla produktów Fitomed jest niczym nowym. 


Konsystencja jest bardzo płynna.Można nawet powiedzieć że to jest sam olej wiec łatwo przecieka między palcami. Wystarczy niewiele aby pokryć całą twarz i trzeba uważać przy wydobywaniu produktu z opakowania. Jak dla mnie pół pompki wystarczy na posmarowanie całej twarzy. Skóra po użyciu produktu jest odżywiona i bardzo miękka w dotyku. 


video


Za produkt do testowania dziękuje !





1 komentarz: