czwartek, 27 października 2016

Fitomed - Serum nawilżająco - wygładzające

Recenzja miała ukazać się już jakiś czas temu, ale jakoś nigdy nie miałam czasu albo światła, aby porobić zdjęć, jak i usiąść i coś dla was napisać. Teraz wracam i mam nadzieje, że wpisy zapowiedziane pojawią się tak jak sobie to zaplanowałam.

Nie jest tajemnicą, że moja skóra bardzo lubi się z kosmetykami fitomedu. Testowałam już wiele ich produktów i muszę powiedzieć , że naprawdę mało co nie zachwyciło mnie. Ostatnio pisałam o innym serum a dzisiaj skupimy się na produkcje z lukrecją, który ma nam nawilżać i wygładzać skórę.


Skład: Aqua, Rose Water, Herbs Extract: Aralia Nudicaulis Extract, Glycyrrhiza Glabra Extract, Tropaeolum Majus Extract, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Niacinamide, Panthenol, Phenoxyethanol, Lecithin, Sorbitol, Glucose, Trilaureth-4-Phosphate, Caprylic/Capric Triglyceride, Silkaminoacids, Magnesium Pca, Sodium Hyaluronate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Ethylhexylglycerin, Citric Oil

Zdecydowałam się na ten produkt ze względu , że przyszło zimno i niestety moja skóra jest coraz bardziej sucha i potrzebuje naprawdę dobrego nawilżenia. Serum jak poprzednie jest umieszczone w poręcznej plastikowej buteleczce z pompka przez co łatwo i higienicznie wydobywa się je z opakowania. Pojemność opakowania to 15 ml.  Czyli standardowa pojemność jeśli chodzi o markę Fitomed. Konsystencja wodnista , ale nie przeszkadza to w aplikacji. 
1-2 pompki i jestem w stanie pokryć całą twarz jak i szyje. Serum używam na dzień gdyż bardzo szybko się wchłania i dobrze sprawdza się z podkładem. Skóra jest nawilżona ale nie jest to nawilżenie które potrzebuje na noc. 
Za serum musimy zapłacić 26 zł myślę , ze cena jest naprawdę dobra. 



1 komentarz:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków do twarzy od fitomed, ale mam ochotę na krem nawilzajaco - odżywczy:)

    OdpowiedzUsuń