sobota, 15 października 2016

Too Faced BORN THIS WAY CONCEALER

Jak z podkładem z tej serii jest mi kompletnie nie po drodze tak korektor skradł moje serce od pierwszej chwili gdy nałożyłam go na twarz. Producent na swojej stronie obiecuje nam wiele , bo korektor ma nawilżać , nie obciążać , kryć i rozświetlać. I to wszystko robi , możecie mi nie wierzyć ale przetestujcie i sami się przekonajcie. 

Podkład zakupiłam na stronie Too Faced za jakieś 112 -115 zł. Jedni powiedzą że to dużo jak na korektor , drudzy że mało. Dla mnie jest to średnia kwota jak za korektor do twarzy , chociaż nam tańsze które są równie dobre. 


Produkt po nałożeniu na rękę wydaje się być ciężki , ale to tylko złudzenie w rzeczywistości jest leciutki i w ogóle nie wyczuwalny na skórze. Nie wchodzi w zmarszczki i idealnie kryje cienie pod oczami. Sama formułą jest naprawdę bardzo zbita i gęsta . Po nałożeniu czujemy bardzo przyjemny zapach. Dla jednych będzie to plus dla drugich zdecydowanie minus. 


Produkt idealnie kryje wszelkie zasinienia pod oczami , rozświetla i pięknie stapia się z podkładem. Ja mam odcień Light i jest naprawdę jasny ale bardzo piękny. Na twarzy trzyma się cały dzień i naprawdę dobrze nawilża. sam produkt jest naprawdę dobrze nigdzie się nie zbiera i nie roluje się. Wygodny aplikator , bardzo wygodnie rozprowadza produkt na twarzy przez co nie musimy brudzić wszystkiego dookoła. 

Jestem zadowolona i na pewno jak mi się skończy to go sobie odkupię. 










1 komentarz: