piątek, 18 listopada 2016

MAC HELMUT NEWTON cienie do powiek 4 x - Point 'N' Shoot

Dawno nie kupowałam nic z MAC ale gdy zobaczyłam tą serię stwierdziłam , że muszę się na nią skusić i chociaż zachwyciło mnie wiele rzeczy powiedziałam sobie stanowczo nie. Ale no oczywiście na tym się nie skończyło i na pewno dowiecie się co jeszcze nowego kupiłam. 


Skusiłam się na tą paletkę , gdyż stwierdziłam , że idealnie będzie pasowała do mojej cioci a że ostatnio sprawiła mi miły prezent postanowiłam , że się jej odwdzięczę. Ale oczywiście nie mogłam nie przetestować tej ślicznej malutkie paletki która zachwyca. Same cienie są mocno na pigmentowane. Nie osypują się i co najważniejsze wyglądają po prostu przepięknie. Są to typowe maty więc na sezon zimowy będą idealny gdyż ja lubię matowe cienie na oczach. Myślę , że do dziennego makijażu jak i do wieczorowego. Na pewno się nie zawiedziecie i myślę , że warte swojej ceny. Ja paletkę zakupiłam na stronie MAC i zapłaciłam 170 zł także naprawdę nie tanio. Ale jeśli chcecie zainwestować w dobrą paletkę cieni naturalnych to jak najbardziej ta będzie idealna. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz