środa, 23 listopada 2016

Michael Kors - Wonderlust


Górne nuty: włoska bergamotka, sycylijska mandarynka, mleko migdałowe, różowy pieprz


Środkowe nuty: jaśmin wielkokwiatowy, goździk, jaśmin wielkolistny, heliotrop


Nuty bazy: drzewo kaszmirowe, styraks, drzewo sandałowe


Nigdy nie byłam wielką fanką kosmetyków ani perfum Michael'a Korsa ale gdy zobaczyłam w Douglas ten nowy zapach zakochałam się i wiedziałam , że prędzej czy później i tak będzie mój. Zapachem zaraziłam również Teściową jak i moją mamę dlatego będzie to idealny prezent na święta dla bliskiej osoby. Zapach w ciągu dnia się zmienia ale naprawdę dobrze trzyma się skóry przez co jest bardzo trwały. Ubrania pachną tym zapachem nawet po praniu , co dla mnie jest naprawdę oznaką trwałości. Nie umiem opisywać zapachów ale wiem , że płci męskiej bardzo on przypadł do gustu gdyż kiedy nie byłabym otulona tym zapachem zawsze dostaje komplementy i zapytanie co to takiego. 


Zapach inny niż wszystkie które do tej pory miałam okazję używać. Jest wyczuwalne na pewno mleko migdałowe , bergamotka i piżmo. Nie jest to zapach duszący ale mocny dlatego na zimę i jesień na dzień idealny niestety co do cieplejszych pór roku chyba nie zdecydowałabym się używać go w dzień. 

Za produkt w Douglasie musimy zapłacić :
 30 ml - 219 zł 
 50 ml - 325 zł
100 ml - 425 zł

Nie jest to mało , ale myślę , że nie jest to też ogromna cena jak za dobry perfum. 








1 komentarz:

  1. Ogromnie mnie ciekawi ten zapach i koniecznie muszę niuchnąć jak się na niego natknę ;)

    OdpowiedzUsuń