sobota, 19 listopada 2016

Pachnący dom #30 - APPLE CRISP

Aromat świecy Apple Crisp to odpowiedź na pytanie, jak sprawić, by dom stanowił coś więcej niż tylko słowo, by znaczył o wiele więcej niż cztery ściany. Jeśli chcemy zapewnić bliskim ciepło, rodzinną atmosferę, wywabić ich z zakamarków mieszkania - zacznijmy od zapalenia tej magicznej świecy. To naprawdę działa. Zapach prażonych jabłek, obłędnie słodkiego, ciągnącego się karmelu, złocistej kruszonki, to wszystko kryje w sobie sojowa świeca, która sprawi, że nasza rodzina ciekawa źródła aromatu zbierze się w kuchni lub salonie. Być może następnym krokiem będzie wspólne kucharzenie, a może beztroskie gawędzenie, parzenie kawy i herbaty.

Daj swoim najbliższym pretekst do bycia bliżej siebie. Świeca sojowa Apple Crisp to woń ciasta, które najchętniej jemy palcami, jeszcze ciepłe, niecierpliwie odrywając małe kawałki.

Słodkie, kruche, domowe ciasto, które najlepiej smakuje w chłodny, dżdżysty wieczór. Jeśli w Twoim domu unosi się ten apetyczny aromat, to znak, że jest to prawdziwy dom szczęśliwych ludzi.

Czym dla mnie pachnie ta świeca ? Pieczoną szarlotką którą zawsze piekła moja babcia. Ten zapach jest tak autentyczny że gdy go odplam to aż chcę mi się jeść. 

Zapach będzie idealny gdy przychodzą do nas goście kupujemy szarlotkę i pachnie nam w całym domu a goście myślą , że piekliśmy ją sami. Moim zdanie idealna świeca na cały rok , chociaż ja lubię ją palić w zimę wtedy jest dla niej u mnie w domu idealny czas. 

Co urodziny , święta kupuję ją moim bliskim na prezent gdyż nie ma w moim otoczeniu osoby która nie kochałaby tego zapachu tak samo jak i ja. 

LINK DO ZAPACHU NA GOODIES :

LINK DO SKLEPU :

CENY :
DUŻA ŚWIECA : 129 ZŁ 
WOSK : 9 ZŁ 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz