czwartek, 9 marca 2017

Pachnący dom #32 - "ALL IS BRIGHT "

Dawno mnie tutaj nie było , ale to nie dla tego , że nie chciałam. Natłok pracy i zajęć dał się we znaki i ciężko było pogodzić te dwa światy razem. Ale dzisiaj powracam ze zdwojoną siłą. I z recenzją która na blogu miała się pojawić już szmat czasu temu. Mowa tutaj o moim ulubieńcu zimowym. 
"ALL IS BRIGHT" zapach o którym słyszał już pewnie każdy. 


Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachowej mieszance musujących cytrusów połączona z nutą ciepłego piżma. " 


Zapach do którego podchodziłam naprawdę mocno sceptycznie. Teraz wiem , że niepotrzebnie , gdyż jest to najpiękniejszy świąteczny zapach jaki kiedy kolwiek miałam u siebie w domu. Mocno owocowy , ale z nutką czegoś ostrego. Przez co zapach jest mocno specyficzny i na pewno nie trafi do każdej osoby. Szata graficzna mocno zminimalizowana przez co ładnie wygląda w jednych pomieszczeniach. Do zapachu wrócę na pewno bliżej przyszłych świąt , gdyż nie wyobrażam sobie aby było inaczej. Wrócę i mam nadzieje , że więcej takich zapachów pojawi się na rynku. 

Zapach znajdziecie na stronie Goodies. Polecam wam zapach  "ALL IS BRIGHT " za całego serca.  

Ceny poszczególnych produktów :
Duży słoik - 109 zł
Średni słoik - 92 zł
Mały słoik - 46 zł
Sampler - 11 zł
Wosk - 9 zł
Wosk SCENTERPIECE - 25 zł 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz