niedziela, 28 maja 2017

Becca x Chrissy Teigen Glow Face Palette


Dzisiaj recenzja, która miała ukazać się już kilka dni temu. Nowość dla mnie, z tego, co mi wiadomo niedostępna niestety jeszcze w Polsce (jeśli się mylę,to poprawcie mnie, proszę w komentarzach)
Paletka, która ma w sobie aż cztery przepiękne rozświetlacze. Do kupienia jest na pewno na stronie Sephora.com i kosztuje 46 dolarów. Jest to edycja limitowana, dlatego nie czekajcie za długo z zamawianiem, bo może nie być już dostępna.


Becca stworzyła coś bardzo uniwersalnego. Cztery piękne kolory, które posłużą nam jako róż, bronzer, rozświetlacz, a nawet i jako cienie do powiek. Dla mnie idealnie sprawdzają się jako rozświetlecze oraz piękne cienie, które na oczach wyglądają naprawdę dobrze. Produkt utrzymuje się na twarzy, jak i oczach cały dzień. Myślę, że cena jest adekwatna do jakości produktu.


Kolory, które znajdziemy w paletce, będą pasować naprawdę każdemu. Czy to osobie o jasnej, czy ciemniej karnacji? Łatwo się je nakłada i blenduje. Nie robią plam, ale jednak dla osób, które chcą się nauczyć, pracować z bronzerem zdecydowanie nie polecam.

Rose Gold-to delikatny róż z drobinkami odbijającymi światło. Pięknie wygląda na szczytach kości policzkowych oraz w kąciku oka.
Hibiscus Bloom-jest to kolor ciepłego różu, który ładnie komponuje się z poprzednim kolorem i tworzy śliczną jednolitą taflę na twarzy.
Malibu Soleil-ciepły brąz z nutką złotych drobinek. Ładnie ociepli naszą skórę, świetny, jeśli chcemy sobie ocieplić skórę.
Beach Nectar-kolor szampański, chłodny, ale z wyraźną nutką brzoskwiniowego koloru.


Myślę, że paletka jest warta kupienia. Jeśli jednak szukacie pojedynczych produktów, wydaje mi się, że są to dość popularne odcienie, które łatwo będzie znaleźć choćby w tańszych markach. Ja jednak cieszę się, że mam swoją paletkę i polecam każdemu.








1 komentarz: