piątek, 2 czerwca 2017

NARSissist Loaded Eyeshadow Palette


Gdy tylko usłyszałam, o tej paletce wiedziałam, że prędzej czy później będzie moja. Dlatego, gdy dowiedziałam się, że jest to limitowana,edycja nie zwlekałam,tylko poprosiłam,ciocię, aby mi ją zakupiła. I tak właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką NARSissist. Cena tej paletki wacha się w granicach 59 dolarów.

Paletka składa się z 12 cieni. Mamy w niej zarówno ciebie matowe, jak i błyszczące. Jest to również paletka w kolorach brązowych. Przez co nada się idealnie na dzień, jak i na wieczór. Jedna paletka wystarczy, aby wykonać pełny makijaż oczu, przez co nie musimy ze sobą wozić kilku różnych kosmetyków.


Trzeba również wspomnieć, że jest to paletka w odcieniach ciepłych. Dlatego ładnie będą wyglądać na oczach o barwie ciepłej. Ja jestem posiadaczką niebieskich oczu i bardzo ciepłej karnacji także jestem z nich naprawdę zadowolona. Cienie idealnie się blendują, nie osypują się i ładnie wyglądają zarówno nałożone na sucho, jak i na mokro. Czarny cień sprawdzi się idealnie do zrobienia kreski na oczach.


Paletka jest mocno na pigmentowana, także wystarczy na długi czas. Cienie na oczach utrzymują się cały dzień, bez żadnego naruszenia. Ja polecam, gdyż jest to ostatnio moja ulubiona paletka. Teraz nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez użycia tych cieni. Cena adekwatna do jakości produktu.


1 komentarz: